Liikuntaryhmät

Ylläpidä terveyttä ja toimintakykyäsi monipuolisella liikunnalla. Tule liikkumaan Ortonin ohjattuihin liikuntaryhmiin.

Monipuolinen liikunta on hyväksi terveydelle ja edesauttaa toimintakyvyn ylläpitoa. Ortonin ammattitaitoiset ohjaajat auttavat ja opastavat mielellään kaikkiin ryhmätoimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Huom. pyydämme huomioimaan, että Ortonin vastaanotolle, hoitoon tai harjoitteleman ei voi tulla, jos jokin seuraavista kriteereistä täyttyy:
• epäilet koronavirustartuntaa
• sinulla on hengitystieoireita tai kuumetta
• olet ollut tekemisissä koronavirusinfektioon sairastuneen henkilön kanssa
• olet itse oleskellut ulkomailla ja palannut Suomeen alle 14 vrk sitten maasta, johon liittyy matkustusrajoiteita

Allasharjoittelu

Ortonissa voit harjoitella altaassa joko omatoimisesti tai vesivoimisteluryhmässä. Uinti ja vesivoimistelu on monipuolista liikuntaa, joka soveltuu monelle. Vesivoimisteluryhmien ammattitaitoiset ohjaajat osaavat huomioida myös erityistarpeet. Katso kauden aikataulut alla.

Omatoiminen kuntosaliharjoittelu

Kuntosaliharjoittelullaparannat mm. lihasvoimaa, kestävyyttä sekä fyysistä suorituskykyä. Tutustu Ortonin omatoimiharjoittelun kuntosalivuoroihin alla.

Kuntosalin aukioloajat:

ma klo 10-13 ja 15-16.30
ti klo 10-11
ke klo 15-17
to klo 11-13, 15-16.30
pe klo 11-12

Kuntosali sijaitsee P-kerroksen G-siivessä.

Huom: Koronatilanteen takia kuntosaliharjoittelijoiden tulee noudattaa alla olevia toimitaohjeita:
• Voit vaihtaa vaatteet terapia-altaan pukuhuoneissa, pohjakerros, E-siipi.
• Kuntosalilla voi harjoitella maksimissaan 10 henkilöä yhtä aikaa.
• Jos salissa jo on 10 henkilöä, odota oven ulkopuolella, kunnes seuraava harjoittelija lähtee ja vapauttaa harjoittelupaikan.
• Pese kädet ennen ja jälkeen kuntosaliharjoittelun.
• Puhdista harjoituslaitteet salilla olevan ohjeistuksen mukaan ennen ja jälkeen harjoittelun.

Osta liikuntakortti itsellesi tai lahjaksi

Liikuntakortit voit ostaa Ortonin kassalta.

Syksyn aikataulut

Syksyn aikataulut ja ohjelmat voit ladata itsellesi tästä:

Allasharjoittelu  syksy 2020.

Omatoiminen kuntosaliharjoittelu syksy 2020.

Spiraalistabilaatioharjoittelu syksy 2020.