Seuraamme asiakastyytyväisyyttämme useilla eri menetelmillä.
NPS-laatumittari
NPS (Net promoter score) on yleinen asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä, joka
vastaa kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittaisit meitä käyntisi perusteella”.
Orton aloitti NPS-mittaukset 15.9.2022. Ensimmäisten kuuden kuukauden tulokset ovat erinomaiset: 9,5/10. Seuraavan kerran päivitämme NPS-tietoja lokakuun 2023 alussa.
Potilaspalaute
Saamme jatkuvasti potilaiden sanallista palautetta. Palautetta voit antaa lähettämällä meille viestin Yhteys-sivun lopussa olevan yhteydenottolomakkeen välityksellä. Tuoreimpiin palautteisiin ja potilastarinoihin voit tutustua Potilaspalaute-sivulla.
Hoitotulokset
Ortonin korkeatasoinen hoito näkyy hoitotuloksissa ja sitä kautta asiakastyytyväisyytenä.
Tekonivelleikkausten hoitotulokset osoittavat, että Orton on maan parasta kärkeä hoidon laadun ja turvallisuuden näkökulmasta. Selkäpotilaamme ovat keskimääräistä tyytyväisempiä hoitotuloksiin. Tutustu tarkemmin tekonivelleikkausten ja selkäleikkausten hoitotuloksiin.