Seuraamme asiakastyytyväisyyttämme useilla eri menetelmillä.
NPS-laatumittari
NPS (Net promoter score) on yleinen asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä, joka
vastaa kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittaisit meitä käyntisi perusteella”.
Orton aloitti NPS-mittaukset syyskuussa 2022. Ensimmäisten kuuden kuukauden tulokset ovat erinomaiset: 9,5/10.
Potilaspalaute
Saamme jatkuvasti potilaiden sanallista palautetta. Palautetta voit antaa lähettämällä meille viestin Yhteys-sivun lopussa olevan yhteydenottolomakkeen välityksellä. Tuoreimpiin ja mukavimpiin palautteisiin ja potilastarinoihin voit tutustua Potilastarinat-sivulla.
Hoitotulokset
Ortonin korkeatasoinen hoito näkyy hoitotuloksissa ja sitä kautta asiakastyytyväisyytenä.
Tekonivelleikkausten hoitotulokset osoittavat, että Orton on maan parasta kärkeä hoidon laadun ja turvallisuuden näkökulmasta. Selkäpotilaamme ovat keskimääräistä tyytyväisempiä hoitotuloksiin. Tutustu tarkemmin tekonivelleikkausten ja selkäleikkausten hoitotuloksiin.