globe.png
Kiitos ajanvarauksestasi! Saat vahvistuksen tekstiviestinä ja muistutusviestin 24 tuntia ennen varattua aikaa.
Voit tarkastella varauksiasi Ajanvaraus-sivulla.
Kiitos ajanvarauksestasi! Saat vahvistuksen tekstiviestinä ja muistutusviestin 24 tuntia ennen varattua aikaa.
Muutokset päivitetty!
Varaus poistettu!

Tupakoinnin vähentäminen mindfulnessin avulla

Haluatko vähentää tupakointia? Mindfulness-harjoitus auttaa vähentämään tupakointia.

Haluaisitko vähentää tupakointiasi tai mahdollisesti lopettaa kokonaan? Kokeile mindfulness-harjoitusta tupakoinnin vähentämiseksi. Hoitomuoto perustuu oman tahtotilan ja itseluottamuksen vahvistumiseen. Yksi tapaamiskerta mindfulnessiin perehtyneen psykologin kanssa riittää. Tapaamisen jälkeen voit aloittaa omakohtaisen harjoittelun. Tapaamiskerta sisältää haastattelun, tietoisen tupakoinnin harjoituksen sekä ohjeet omakohtaisen harjoitteluun.

Ajanvaraus

Klikkaa haluamaasi aikaa ja anna sitten tietosi.

Seuraavat vapaat ajat
Kalenteri
Seuraavat vapaat ajat
Jatka »
Tutustu palveluhinnastoon