globe.png
Kiitos ajanvarauksestasi! Saat vahvistuksen tekstiviestinä ja muistutusviestin 24 tuntia ennen varattua aikaa.
Voit tarkastella varauksiasi Ajanvaraus-sivulla.
Muutokset päivitetty!
Varaus poistettu!
HIRES_Orton_IMG_0085_WEB.jpg

Tiedote: Nemoy - Suomen Neuroterapia Oy ja Orton Oy aloittavat yhteistyön

Nemoy - Suomen Neuroterapia Oy ja Orton Oy aloittavat yhteistyön kipu- ja masennuspotilaiden hoitamiseksi Helmikuun alussa Orton Terveyspuiston tiloissa.

Helmikuun alussa Orton Terveyspuiston tiloissa Helsingin Ruskeasuolla aloittaa modernia neuroterapiaa tarjoava yritys Nemoy - Suomen Neuroterapia Oy. Nemoy tuottaa lääkkeettömiä hoitoja, joilla vahvistetaan aivojen uusiutumiskykyä.
Yhtenä keskeisenä potilasryhmänä ovat kroonisesta kivusta kärsivät potilaat.

Lue tiedote kokonaisuudessaan TÄSTÄ

Nemoy - Suomen neuroterapia Oy on psykiatri Marja Vihervaaran ja psykiatrinen sairaanhoitaja Emma Alarannan perustama yritys, jonka tavoitteena on hyödyntää uusimpia teknologisia hoitomenetelmiä.

Orton Terveyspuisto on viime vuonna toimintansa aloittanut, Invalidisäätiön organisoima yhteisö, jossa toimijat palvelevat asiakkaita tiiviissä yhteistyössä. Orton Terveyspuistossa Helsingin Ruskeasuolla toimii tällä hetkellä Invalidisäätiön lisäksi esteettömän kodin tuotteita ja ratkaisuja sekä kotiapupalveluja tarjoava Toimiva koti DoMedi, hammaslääkäriasema Plusterveys Terveyspuisto, apuvälinepalveluja tarjoava Respecta sekä Orton Oy:n lääkäriasema, sairaala ja kuntoutuspalvelut.

Lisätietoja:
Juho Himberg, toimitusjohtaja, Orton puh 040 660 5343,